Kategorier
Uncategorized

Long time no see!

Det var väldigt längesedan jag hade en plats online för min tankar. Twitter tog över en stor del av behovet för mig, där kunde jag dela mina tankar och diskutera med likasinnade. Idag har jag i princip helt slutat använda Twitter, och alla andra sociala medier för den delen och då kanske det kan vara på sin plats med en klassisk WP-blogg.

Jag tänker inte begränsa mig när det gäller vad jag kan skriva om, det här blir en blogg för mig i första hand och om någon annan hittar hit så är det en bonus. Jag kommer skriva om sånt som jag tycker om, funderar på och som jag just för stunden har fastnat för som exempelvis produktivitet och GTD, minimalism, E-handel, webbanalys, Apple och kanske mina första stapplande steg som iOS-utvecklare (ett av mina nyårslöften eller teman för 2020 är att publicera en app i App Store).

Vi får se vad som händer här helt enkelt.

Lämna en kommentar